Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jelentem én is tettem egy 190 km-es karikát Békés és Csongrád megyében olyan nézelődős túrázásként élvezve a jó időt. Nem sok de 3 órát tudtam a tennivalókból lecsípni. Remélem közületek is tett egy kis kitérőt valaki még!

    Komment


      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Remélem közületek is tett egy kis kitérőt valaki még!

      Jelentem én is!!!

      Idén először menetem a Pannoniával. A benzint nem volt időm leengedni, ezért azzal, ami volt benne. Biztos, ami biztos alapon a pumpálás, meg az akksi behelyezése után a fúvókákat kikaptam, és kitisztítottam, aztán a 3. rúgásra röffent és 18 km oda, ugyanannyi vissza.

      Csodás érzés volt.

      Szezon elején mindig óvatosabb vagyok, újra hozzá kell szokni, de ezzel együtt is a 70-es utazót megunva föl 80-ra, motor mélyebben hörög, aztán 90! Ennyivel még nem is mentem vele, egy csillapítás nélküli első telóval, meg Pannonia dobfékekkel, nem is igazán jó ez hosszasan...

      Nagyon szeretem ezt a motort. Nekiállok nemsokára az Izs-nek, ha lesz egy kis időm. Kap az is egy 12 voltos gyújtást, elektromos rendszert, aztán hajrá!!!

      Komment


        A Pannonia T5 után elkészült az MZ motor is! Forgalomba helyezés után az első út...

        Komment


          Szombaton a szép időre való tekintettel a tízessel elgurultam Pápára. Alacsony forgalmú utakon haladva minden második szembejövőnek lehetett inteni annyi motoros volt, egyik faluban a főút mellett bandázó ifjúság gázfröccsöt kért szóval nem volt unalmas az út Pápán tettem egy tiszteletkört aztán hazafelé Csót után 15-20 perc pihenő majd indulás. Sima úton 80 fölött is lehetne kergetni a gépet, de ahol sok kátyú és nyomvályú van ott a 70 is épp elég a gyenge lengéscsillapítás miatt. Ilyenkor erősebben kell markolni a kormányt, az eddig bevált 120 km volt az út, idén a leghosszabb.
          Ma este pedig az öcsémmel Babetta próbán voltunk két kiskerekű egysebességes géppel. Fél óránál többet nem tudtunk menni (épp elég is volt). A próbált eddig javítás alatti gépnek miután fulladozott nagy gázt húztam amitől életre kelt de aztán úgy is maradt, a bowdent húzogatva ment csak vissza nehezen, ezt kanyarok előtt kellett végezni, de így legalább nem is akart leállni. Holnap elvezetem másfelé remélem az már jó lesz.
          Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2019 ápr. 22, 21:24.

          Komment


            Tegnap én is hallgatva az idő jósokra elindultam a Guzzival kicsit törni az olajat a váltóba. Igaz dél volt mire elindultam és 1/2 6 ra itthon voltam de sikerült egy rendeset kanyarítanom 352 km-t. A téli aláöltözőmnek köszönhetően meg izzadtam. Jártam Jászberényben a jászságban és Hevesben. Eredetileg a Mátrába akartam menni de újra terveztem menet közben. Jászberényben - Szolnokon már most hatalmas volt a forgalom. Szolnokon a hídra már most bedugult mi lesz még a nyáron? Motorosból még nem volt sok de autóból rengeteg mintha mindenki ki akarna költözni falura. Szeretném kérdezni járt már valaki Jászboldogházán motoros találkozón? 10. én az van megcélozva még ott és még sok helyen nem jártam.​​​​​​​

            Komment


              Ma vegyes túra volt, P10 a felvezető egy 650 ccm Suzuki pedig a követő. Mivel a Suzuki gazdája nem sietett jól elvoltak a vasak 60-70 km/h között.
              Az út elején Várpalotáig nyomvályús kátyús utakon zötykölődtünk de a táj kárpótolt mindenért. Várpalotán tankolás aztán irány Veszprém majd a 82-esen tűztünk volna hazafelé, ha egy BMW-s nem bont le egy oszlopot Gyulafirátót és Eplény között. A teljes útzárnak köszönhetően kb 5 km kocsisor torlódott fel, de mi azért előrecsorogtunk mert szemből alig engedtek autókat. Eplény végén kicsivel 6 óra után szembejött egy sport Cz és egy csepptankos Jawa vagy Cz. Ők is egyből látták, hogy nem mindennapi gépek találkoztak az úton.

              Komment


                Tegnap érkezett hír készen van a lendkerekem...Bélabá(a helyi guru)ősszeragasztgatta két lendkerék használható mágneseit melyet két hét türelmével lefaragott ismeretlen szerszámokkal,és fémragasztóval rőgzített póluskiválasztással a megfelelő helyekre.nem kért többet mint a ragasztó árát ...igyekeztem gavallér lenni mire közölte akkor a pancsi fúrás is fizetve van(Hegany kompressiója nem hagy nyugodni)lényeg a kawasaki lendkerék két órás suport köszörülés után nyerte el az eredeti méretét(szégyenlem ,kiegyensulyozás nélkül)legalább beszerelhető lett...alig vártam a tali óta álldogáló gépem életre kelését,megdöbbenve egy pőccintésre indult és ketyegett,sajnos a bizalmam elveszett igy piacra kerül a kendvenc első nyugati motorom....Jó volt menni vele érződik a több éve beletemetett munkám,viszont a bizalmam elveszett...Remélem a következő gazdiját szívesebben szolgálja.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  Elég rég volt bejelentkező igaz az utolsó óta én is jöttem mentem. Mint írtam voltam Kvaga barátoméknál Szlovákiába kerültem a Szlovákia Ringen is. Tegnap Orosháza-Mátraháza úton jártam motorom kényelmét igazolja egy fenékkel Gyöngyöstől hol tankoltam hazáig.

                  Komment


                    Sziasztok!

                    Állítólag ez volt az utolsó igazán meleg őszi nap...Kihasználtam, mentem még vele még egy karikát...
                    Aztán jön a tél, amit utálok...

                    Egy kis konzerv az út végéről, mielőtt fájó szívvel leállítottam:

                    https://www.youtube.com/watch?v=QLxOpYg8FxM

                    Komment


                      Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      mielőtt fájó szívvel leállítottam:
                      Jó videó.. szépen átjött a hang is. Sok videót visszanéztem szép hangú motorokról,de a felvételen csak csörömpölést hallottam... mint ha a felvevő a motorzajt tízszeresére emelte volna.. A Te felvételed viszont hibátlan.

                      Komment


                        Tegnap Somogyban voltam Csepeles márkatalálkozón
                        248 km lett a nap vége kényszerpihenőt egyszer sem kellett tartani, úgyhogy le a kalappal a Csepszi előtt, ismét megmutatta mit tud!
                        Click image for larger version

Name:	117235169_3281904548539719_3727221971208438855_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_sid=07e735&_nc_ohc=1OenIoCYlVsAX_40sYN&_nc_ht=scontent.fqpj1-1.fna&_nc_tp=6&oh=ebe8d96d1de8d320c3fedf0ef1e359a7&oe=5F563FE7.jpg
Views:	147
Size:	174.9 KB
ID:	224198 Click image for larger version

Name:	117385974_3281904591873048_1674071322092586849_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_sid=07e735&_nc_ohc=0fYCZYlcjOgAX_jaAYU&_nc_ht=scontent.fqpj1-1.fna&oh=1fb1c2672e3771312bbc7d83026c3389&oe=5F566F3E.jpg
Views:	125
Size:	424.9 KB
ID:	224200 Click image for larger version

Name:	117385580_3281901811873326_5784783647041627985_o.jpg?_nc_cat=109&_nc_sid=07e735&_nc_ohc=vm-Q4Y9-RpkAX9-n_4U&_nc_ht=scontent.fqpj1-1.fna&oh=a8bdde0e7c91cc40fbcdd3b618d8fe6e&oe=5F574B13.jpg
Views:	124
Size:	539.3 KB
ID:	224203
                        Attached Files

                        Komment


                          Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Somogyban voltam Csepeles márkatalálkozón
                          Ritka ennyi Csepel egy helyen, pedig ez azért nem sok. Mit lehet tudni, futón vagy lábon tették meg az utat? Úgy látom nagyobb részén van rendszám. Én csak elvétve látok forgalomban Csepeleket, ezeket valahogy jobban óvják, vagy nem bíznak bennük? A Tiéd természetesen kivétel.
                          Ugyanez a hiány igaz a Danuviákra is. Börzéken a kiállítás részen 30 magyar motor közül 26 Pannónia, 2-2 Csepel és Danuvia. Berva-Panni-Tünde-Dongó nincs, esetleg eladósorban Dongó és Berva.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2020 aug. 11, 19:56.

                          Komment


                            20. a hétvégén / péntektől / tud valaki motoros eseményt?? Valahol belföldön természetesen.

                            Komment


                              Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Börzéken a kiállítás részen 30 magyar motor közül 26 Pannónia, 2-2 Csepel és Danuvia. Berva-Panni-Tünde-Dongó nincs, esetleg eladósorban Dongó és Berva.
                              Te is inkább Pannóniával mész mert az legalább tartósan képes a megengedett sebesség körül menni. Egy Csepel, vagy Danuvia ezt már nem képes teljesíteni, mindenki kerülgetiés az a motorosnak nem egy leányálom. Berva Panni Dongó pedig a segédmotorok között is gyenge régen a Berva a sz.r szinonimájaként emlegették. A Tünde meg olyan hogy nem is láttunk olyat, nemhogy járjunk vele.

                              Komment


                                Pedig mennék én Csepellel, csak még finomítani kell a műszaki vizsgára. Ha az meglesz akkor majd kiderül milyen. De egy Simsonnál nem lehet nagyon lassabb, azokból meg van kint bőven ilyen alkalmakkor, és hétköznap is járnak velük nemcsak börzére. Ha azokkal ki lehet bírni akkor ezekkel is. Egy Berva az nekem hosszú távon nem lenne kedvező, de 40-50 km-es távolságra azért el lehetne vele gurulgatni ha jó. Ha nem akkor meg rendesen fel kell újítani, akár modern alkatrészekkel. Dongónál én úgy tudom, hogy főleg gyújtás problémák adódtak(más nagyon nem is tud elromlani rajta), látom már jó ideje, hogy Makón újra tekercselik a régi gyújtótekercseket erősebbre. Onnantól egy biciklis megfelelőjeként közlekedhetne a forgalomban. Városban lámpáknál, kereszteződéseknél kényelmetlen a megállás és az elindulás szempontjából. Ott legfeljebb ki kell kapcsolni a motort a hajtásból. Szerencsére azért a börzéket jellemzően nem városközpontokban tartják. A Tünde igen ritka, de nem egy ikerdugattyús Csepel 250, azért maradt néhány darab Tünde az elkészült pár ezerből, én csak azokat hiányolom. Egyet vagy kettőt, az nem sok megyénként.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X