Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Ma beugrottam kvzni, s a kkor kezdődött a Leggyorsabb indián.. persze megfigyeltem még 1x, csak a reklámok alatt rohantam ki rozsdás csavarokat légkulccsal lebűvészkedni.
A meggyborom 18%-osra sikerült. Persze kis köze volt hozzá a spéci fajélesztőnek. Kis kóstolgatás után garantált csontlágyulás,és talpgömbölyödés a mellékhatás Nem olyan rossz az...
Jövő héten be kell motoroznom egy gépet,de a tulaj szerint kicsi a kompresszió. Persze kiderült nem a kompresszió kicsi....csúszik a kuplung. Hibafeltárás részben kész... szóval jövő héten próba.
És egy kis "szolgálati közlemény". A Dropbox-nál úgy döntöttek hogy megszűnik a publikus mappa ezért az összes onnét linkelt cuccom elérhetetlenné vált(a fotóalbumokat ez nem érinti)...
Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2017 szept. 02, 11:01.
Alu oxid + rozsda. Megpróbáltam finoman 2kg-os kalapács segítségével lehúzni a hengereket, de drasztikusabban kellett hozzá állni. cca 40 perc alatt lenn van a két henger. Mai nap beutalom a fejeket gyógyfürdőbe,hogy időben kész legyenek.
Megpróbáltam finoman 2kg-os kalapács segítségével lehúzni a hengereket, de drasztikusabban kellett hozzá állni. cca 40 perc alatt lenn van a két henger. Mai nap beutalom a fejeket gyógyfürdőbe,hogy időben kész legyenek.
Ezt a témát bontsuk ki egy kicsit jobban. mert én is ezzel küzdök, csak én a kalapácshoz hozzá sem merek nyúlni.
Eddig láncsprayt és csavarlazítót kapott,eredménytelenül. és sajnos a felső holtponton állt meg.
Ezt a témát bontsuk ki egy kicsit jobban. mert én is ezzel küzdök, csak én a kalapácshoz hozzá sem merek nyúlni.
Eddig láncsprayt és csavarlazítót kapott,eredménytelenül. és sajnos a felső holtponton állt meg.
Annó Jawa Mustangot szedtem szét ami hasonló volt. Gyertya nélkül állhatott, a gyűrűk hozzárohadtak a perselyhez.
Minden csavar ki, a gazdája megfogta a hengernél fogva én meg kalapáccsal püföltem a dugót. A végén kijött(mondjuk a dugó teteje homorú lett )
Aztán hengerfúrás, új dugó...
Ezt a témát bontsuk ki egy kicsit jobban. mert én is ezzel küzdök, csak én a kalapácshoz hozzá sem merek nyúlni.
Eddig láncsprayt és csavarlazítót kapott,eredménytelenül. és sajnos a felső holtponton állt meg.
Kérd kölcsön a röfi pörzsölőt valakitől és gyújts be alá...
Heegany jól mondja. Én egyedül vagyok,inkább melegítettem és hűtöttem... utána egy keményfa henger és kalapács. A hengerfejben a korrózió cm mélyen..szerencsére még nem lyukadt át. Kis bíztatásra a gyűrűk nagy része kipattant,így azokat megmentem. Hideg zsíroldóval szépen tisztítható az égéstér, a kokszot,oxidot jól oldja.
- - - Updated - - -
Eddig láncsprayt és csavarlazítót
Én fékfolyadékot használok.
- - - Updated - - -
Fejlemény: A motorból 1,5l helyett 3,5l benzines vizes olajat engedtem le... a hajtókarok szorultak, a főtengelycsapágyak még jobban. Negyedikbe kapcsolva és a hátsó kereket előre-hátra forgatva megjárattam...most a berúgó karral is könnyedén forog.
Mai kukázásom eredménye ! Majd Heeegany leteszteli ![ATTACH=CONFIG]37248[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]37249[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]37250[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]37251[/ATTACH]
Bal oldali Würth-ös ketyere van nekem is. Egyik kedvenc
A mellette lévő kb ugyan azt tudja ránézésre. A másik kettő meg jó régi cucc, azokhoz nem igazán értek (jobb oldali olyasmi ami volt is apámnak. A mellette lévő nem tudom miféle)
Komment