Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Rohadt autót a csóró javíttat, beleértem magamat is.
    Ez azért elég erős, csak azért mert éppen meg tudta valahol kezdeni az enyészet még nem leszel csóró. Inkább egy olyan autója legyen az embernek amit néha foltozgatni kell mint egy olyan ami ugyanazt igényelné csak nem tudsz róla egészen addig amíg már túl késő... Arról nem is beszélve mikor olyan keményen megy a fillérbaszás hogy a küszöbből kimarad a belső üregvédelem (igen a golfomról beszélek)...

    Komment


      Én is anno meg elégeltem a referencia munkákat. Sajnos a kasznis munka is olyan mint a sebész feladata, mikor ki bontod akkor tárul eléd a gondok tömege. A feledat adott csináld meg gondosan hosszú időre csak a gond most jön!, mindez mibe kerül. Vannak olyan feladatok miben nincs megalkuvás ezek a biztonságról szólnak miért a mester a felelős és nem a tulajdonos!!!Ne aggy isten ütközik a gép még ha nem is az okozza mit javított de hiba keletkezett esetleg kezdödik a gond.Pl. egy elem sarkát nem hegesztették valamikor hanem rézzel forrasztották és ütközéskor felhasad mi komoly sérülés oka lehet. Egy hozzáértő szakértő megállapítja és kész a baj a gazdi meg csak azt mondta csak forrassza jó az úgy is!!. Bocs csak kis ízelítő az esetleges gondok ból.

      Komment


        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        jó az úgy is!!
        Pedig ez a gyors péz ! Sajnos a mai fiatalok egy küszöbgittelést,egy vezérműszíjcserét....felujításnak hirdetnek.......
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          Szűk mint az apáca ......
          https://content.section9.me/im/vf/tarolo2.jpg
          Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2021 okt. 03, 17:43.

          Komment


            Akkor nem vaklárma volt a Nyereményed örülök neki. Kicsit dicsekedhetnél vele itt a Fórumon is. Milyen állapotú a gép?,érdemes lesz a cserére?

            Komment


              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Akkor nem vaklárma volt a Nyereményed
              Hála az égnek nem , ez tényleg akkora mák hogy végig ott motoszkált bennem hiába ellenőrizték 2-en is hogy az én számom-e.....
              Holnap csinálok több képet is mielőtt viszem eredetvizsgára. Külsőre egész jónak tűnik, 7 évvel fiatalabb mint a mostani banditom. Annyi nyűgje van hogy álló motornál gyújtáson hagyva rendellenesen gyorsan leszívja az akkut (3 perc alatt annyira hogy indítani se tud). Vizsga után viszem szervizbe, valószínűleg akku vagy feszszab mert tölteni tölt.

              Képek:
              https://www.dropbox.com/sh/1mp8xmiav...vaf2i9qxa?dl=0
              Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2021 okt. 04, 17:31.

              Komment


                Öröm van meg boldogság... mögmondta anevét.. Másodikra szusszant..harmadik rúgásra indult. Csak idáig eljutni..na az volt a nem egyszerű. Szelepváltásokból visszaforgatva a gyujtásidőt kimérni, plussz a két eltérő bütykös gyujtórész... plusz az elékelés. A becsiszolt tűszelepű karbi sem folyik..
                Attached Files

                Komment


                  Azt hittem már minden rózsaszínű...oszt nem. csak bújkált bennem a kisördög..meg az egészséges kétkedés. Indításpróba... s nem történt semmi. Minden 15.-re pöffent egyet.. Kellemesre fárasztottam magam és elkezdtem ellenőrizgetni esetleg elrázkódott-e valami vagy bármi. Bovdenezve nincs (ezen a drót tolja a gázt) ezért a belső pillangót kézzel be állítottam,majd gyidőt ellenőriztem és csak egy gyertyával (váltva) próbálgattam. A bibit egy gyertya okozta. Szerencsére volt itthon Bakony 18.... na most 1-2 rúgásra indul (egyenlőre) tehát átadható...ez volt a kérés. Következő project: Ma végeztem 6 MZ blokk mosásával...reggel megyek a főtengelyekért...indul a gyártás.

                  Komment


                    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Öröm van meg boldogság... mögmondta anevét
                    Látom a kedvenced:nem kell bajolni a szelepfedéllel Teljes-fotó nem lészen?
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Teljes-fotó nem lészen?
                      Jelenleg nem körbejárható.... majd kitolom s lesz. Még váltórudat,lámpatartót,sárvédőpálcát+apróságokat készítek...utána kitolom s leképezem.

                      Komment


                        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Szelepváltásokból visszaforgatva a gyujtásidőt kimérni, plussz a két eltérő bütykös gyujtórész... plusz az elékelés.
                        Nem mondanám, hogy mindent értek, de cefetül teccik!

                        Komment


                          Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          boldogság... mögmondta anevét.
                          Ezelött sok-sok évtizeddel Gödön volt egy ismerősöm és az ő Horexe. Minden csicsa volt rajta, utolsó csavarig krómozva. Azzal nem volt kibékülve hogy a teleszkóp záró csavarja aluminium és agyon volt verve. Csinálok én olyat sárgarézböl mondtam. És csináltam
                          Nagy montör maga X úr, mondta, aztán ez rajtam is ragadt a kapcsolatunkban Jelentése szó szerint szerelő, gépszerelő, de annál sokkal többet jelent
                          Most továbbadom ezt neked

                          Nagy montör maga Attila úr!

                          Komment


                            Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nem mondanám, hogy mindent értek, de cefetül teccik!
                            Ne aggódj...megtanulnád ha ilyen motort kellene beindítanod.
                            horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nagy montör maga Attila úr!
                            Köszönöm! Megtiszteltetésnek veszem.

                            Komment


                              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              mögmondta anevét.
                              Aztán mi a neve, Indián vagy Harley?
                              Régi történésekkel tele a padlás. Fiatal, gondtalan koromban, meló után szokásom volt nagy köröket motorozni a Horexxel Bp-en, merthogy vagy 70 évet ott laktam
                              Akkor még a Kígyó u. Váci u. egy darabja is járható volt járművel és a szűk utcában szépen hangzott a négyütemű dübörgés

                              Egyszer láttam szembe velem egy srác tol egy böhöm nagy motort, szinte autó kerekekkel. Az egy Harley Dávid volt
                              Dumáltunk, mi hogy , mi a baja. Mindig az eszembe marad, hogy rákérdeztem "csak 120-at megy?", mert km óra skála vége annyi volt
                              Ja, csak mérföldben
                              Később összejöttünk és motort cseréltünk
                              Bal láb kuplung, jobb kéz tank-váltó, három sebesség.
                              Nagyon élveztem. Szokás volt az akkori Ifjúsági Parknál a kihallatszó zenét hallgatni, persze odagördültem a Harleyval és élveztem a csodálókat.
                              Csodáltak persze mert akkoriban Pannonia és kockalámpás MZ-k futottak nagyrészt
                              Az is nagy szám volt ha valaki "púpos tankos" MZ-vel jött, mert akkoriban azokat azok hoztak be akik az NDK-ban dolgoztak.

                              A "montör" címet megérdemled mert annyira sokoldalú vagy, közkinccsé is teszed és csodálom az energiádat
                              Van még egy olvtárs/tagtárs, aki az autórestaurátor műhelyben melózik és csodás hegesztéseket, felújításokat készit
                              Nem jön be most a neve

                              Jókat!

                              Komment


                                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Aztán mi a neve, Indián vagy Harley?
                                Harley JD 1000 1928 vegyes vezérléssel.
                                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Van még egy olvtárs/tagtárs, aki az autórestaurátor műhelyben melózik és csodás hegesztéseket, felújításokat készit
                                Nem jön be most a neve
                                Maradona. Voltam nála.. BMW R61 hengerfejekre bordákat hegesztett..nagyon szépen megcsinálta..igazi szaki a témában.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X