Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Csöpög, ereszt a blokkod és nem tudod honnan?
    Műszaki átvevőként kijártam a Csepel Trafógyárba
    Ha az olajtrafó eresztett a srác lemosta tiszta benzinnel és megkente krétás benzinnel. Gyorsan megszárad és ahol ereszt ott sötétebb lesz a kréta

    Olajleeresztő csavarbol van kettő is a forgattyúsházon. Egyelőre csak oda öntöttem kevés olajat, hogy majd inditásnál ne szárazon forogjon. Váltóban még nincs olaj.
    Szoval a krétás blokk
    Click image for larger version  Name:	kreta.jpg Views:	1 Size:	182.5 KB ID:	219764
    és a szivárgás a csavaroknál
    Click image for larger version  Name:	csavarok_olaj.jpg Views:	1 Size:	177.9 KB ID:	219765
    Valamiért azt gondoltam hogy a blokkfelek között ereszt. Mérgelődtem is, mert anno síkba martam a két blokkfelet
    Kapnak majd új lágyított vörösrezet
    Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2019 okt. 21, 21:38.
    Titus, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


    • Elsírom magam tényleg! A jó Isten nem akarja hogy ez a motor elinduljon, pedig erősen bakancslistás
      Szöszmötölök a motoron amikor látom hogy áll az olaj az eső kerék peremében.
      Mifranc ez megint?
      Ereszt az első teló alúl. Már összerakáskor volt ez a tünet, nem tudtam rájönni hogy mi az oka
      Mindegy, tettem a záró csavar alá egy gumigyűrüt. Ez pár hónapjja volt. Úgy látszik eddig birta, Ilyen nincs hogy álló helyzetben megegye az olaj azt a gyűrűt.

      A másik
      Autó, motoros, vizes boltban nem lehet 14mm-es fiber vagy klingerit alátétet kapni/benzincsaphoz kellene/
      Vettem 12mm-t és kireszeltem amig átment a menten, nyakba már jó.
      Horexnél belső menet a tankban, csap beteker. Viszont sose úgy szorul meg a csap hogy a nyitó/záró karja kézre essen
      Hogy találták ki ezt a gyárban?

      Hogy rozsdás-e a tank belseje? Naná, vastagon, de ez így is marad már
      Citromsavat se közel se távol nem lehet kapni.
      Nézem a költségvetést, erős 250ezret költöttem a felújitásra, és a sóher én vagyok mert sajnálok 1200Ft-ot postára rendelés esetén
      Áhh!

      Komment


      • horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Citromsavat se közel se távol nem lehet kapni.
        Citromsav por, az kéne hogy legyen mezőgazdasági boltokban. De ha nincs higíts fel háztartási sósavat azt nem is kell egy napig benne hagyni, sem melegíteni, gyorsabban dolgozik. 1-2 óra is elég higítástól és rozsdásodástól függően.

        Benzincsaphoz tuti ötletet nem tudok, Pannónia, MZ csapokhoz jó a bolti tömítés, de Csepelhez O gyűrűt tettem, eddig jó, de örökké nem fogja bírni. Jobb fajta olajálló kell, a teleszkópba is.
        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2019 okt. 25, 21:23.
        Atti69 és zahi kedvelte ezt.

        Komment


        • Az egyik csavar erősen gyöngyözik még
          Én hülye, fiatal koromban befúrtam egy plusz olajleeresztő csavart a karterba, az ereszt még mindig a teflonzás ellenére, sőt, mintha meg is akarna szakadni
          Erre a furatra/csavarra nincs szükség.
          Az nem jácc, hogy elfektetni a motort és lehegeszteni a furatot
          Mi lenne ha kétkomponensű ragasztót kennék a furatba, a csavarra és úgy tekerném be
          Szerintem valamely Loctite csavarrögzitéshez nagy a hézag.
          Megkötés után sikeres lenne a projekt?

          Komment


          • Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Citromsav por
            250Ft/10dkg és a neten olvasottak szerint 1kg kellett volna 18Literhez
            Maradt a sósav
            Egyelőre azzal is várok, mert faragni kellene 2 gumidugót a csapok helyére
            Kimostam mosószódával, forróvizzel. SZörnyű ami kijött. Viszont ez a motor nem fog közlekedni, nem tudom érdemes-e savazni majd festeni a tankot belűlröl

            Benzincsapra menet/teflon tanácsot kaptam, ami tökéletes is volt a "próba" tekeréskor

            Komment


            • horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Mi lenne ha kétkomponensű ragasztót kennék a furatba, a csavarra és úgy tekerném be
              Lényeg az,hogy ne legyen:sem olajos,sem nedve(vizes)én nitrohígítót használok levegő kiszárítással,elképesztő mennyire jó ha rászánja az ember az időt.
              Titus kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


              • horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Viszont ez a motor nem fog közlekedni, nem tudom érdemes-e savazni majd festeni a tankot belűlröl
                Úgy gondolom, hogy az a motor amelyikkel keveset mennek, pl nincs forgalomban annak az üzemanyaga ritkán cserélődik le, és ezek a motorok szenvednek leginkább a megromlott etanolos benzin ,,áldásos" hatásaitól. Szerintem kezeld le valamivel a tartályát, ha nem akarsz minden motorozást üzemanyag rendszer takarítással kezdeni, vagy üzemanyag leeresztéssel befejezni. De jó lehetne a probléma ellen a repülő benzin is. Azoknál a gépeknél igazi anyagot használnak mert annál jobb nincs, csak a beszerzése nehezebb. Talán reptereken, na nem Ferihegyre gondolok, de egy kisebb helyen talán tudnak megfelelő összegért adni.

                A teflon nem rossz megoldás, de az sem örök életű. Azért figyeljed a csapok környékét, ha sokat ázik 2K-s festéknek sem tesz jót a keverék.
                Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2019 nov. 01, 20:03.

                Komment


                • mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  nitrohígítót használok levegő kiszárítással
                  Nitro az van, levegő, mármint sűritett az nincs, hacsak rá nem eresztem az egyik kerék levegőjét
                  A lényeg, hogy én is tiszta felületre gondoltam
                  De ennyi erővel az egész M14 menetet/furatot is bekenhetném/eltömithetném és annyi.
                  mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                  • Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    ha nem akarsz minden motorozást üzemanyag rendszer takarítással kezdeni
                    Ez a motor max kétszer kerül az utcára, de inkább egyszer.
                    Tehát akár le is ereszthetem azt a max 5L benzint amit induláskor beletöltenék
                    Ennyiért repülőteret becserkészni fölös energia lenne, amiböl ugysincs sok.
                    Már nagyon nyűgös az egész
                    Asztali köszörűt behozni, leköszörülni két gumidugót, sósavazni a wc-ben, kiöbliteni, kiszáritani, festeni, kiszáritani stb.

                    Komment


                    • horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      "próba" tekeréskor
                      Egyszer használatos... élesben újra kell tekerni. Jó a sósav,de ipari30%-ost vegyél 2litert,s azt keverd forró vízzel..ilyen hígításban kb 4 napig áznia kell ha igazán rozsdás... viszont ezt fényezés előtt érdemes megtenni,mert érhetnek meglepetések.... fel nem tárt lyukak amiket a rozsda idáig tömített. A belsejét viszont ezek után mindenképp kezeld le
                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      mintha meg is akarna szakadni
                      Egy -két esetben megoldom witvort csavarral ami pár tizeddel erősebb... simán behajtom.
                      horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      mert faragni kellene 2 gumidugót a csapok helyére
                      M14x1,5 menet.. csak egy csavart kell szerezni.. el lehet vágni,s dugózás rendben. A csap beállítás: Megfelelő magasságú alátéttel. Röviden ennyi.

                      Komment


                      • Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        witvort csavar
                        Nincs közelitő csavar
                        Link

                        Sajnos már le van fényezve a tank. Igen, azon is járt az eszem hogy netán valahol nagyon vékony a lemez már.
                        Két oldalt az alja eléggé rozsdás, de érdeekes, középen ahol a váz feletti rész van még olyan mínium szinű festékes.
                        Rohadt víz, hogy nehezebb a benzinnél

                        Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        M14x1,5 menet.. csak egy csavart kell szerezni
                        Ja, 6-800Ft a boltban
                        Szoval az egész projekt nem ér annyit hogy savazzam
                        Lehet a megvett sósav marad wc tisztitásra

                        Komment


                        • horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nincs közelitő csavar
                          Pedig van,majd teszek képet. Láttam a tartályod fényezés előtt, hát.. az alapján nekem nem sok bizodalmam lenne a benzinállóságról. Ha drága a csavar akkor két gyertyára teflon szalag... 1-1.5 fordulat alatt megszorul s tömít annyit amennyit kell.

                          Komment


                          • Az ilyen öreg rozsdás tartályokba nem szabad üzemanyagot tölteni,mert ezek a szerves adalékolt trutymók még jobban tönkre teszik,ha szoba motor lesz,de mégis el szeretnéd indítani,használj valamilyen póttartályt,amit nem szed szét a "benzin"..

                            Nagy kár,hogy annak idején nem kértél tőlem a tőcsavaron kívül egyebet,mert nekem biztos van M14X akármilyen emelkedési csavarom,sőt kúpos menetű olajteknő csavarom is kb. abban a méretben,szívesen elküldtem volna azt is,sőt még egyéb csavarokat is,ha tudom,hogy szükséged van rá,de most egy két csavarért ezt a horribilis postaköltséget bevállalni,-hát nem tudom?Esetleg,ha a vejem megy Pestre és elvállalja a postás szerepét,szívesen elküldöm,de ezt még meg kell kérdeznem tőle,mert Ő is állandóan rohan,-gondolom azért,hogy legyen ideje ráérni.

                            Üdvözlettel:Che
                            sepy, Atti69 és mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                            • Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ő is állandóan rohan,-gondolom azért,hogy legyen ideje ráérni.
                              Régen emeltük ki !
                              Szerintem ez a nem a hónap:hanem az év MONDÁSA..!!!!
                              sepy, pasetta és 2 további látogató kedvelte ezt.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                              • Ez k..va jó ...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X