Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr 650. .... csináld magad. De hogy?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Aha, csinalok persze..... az egesz egy nagy rakas szar. A kapcsolodasi kepet felejtsd el. Lemértem a tanyerkerek tengelyet. A korkorosseghez koze nincs. Excentrikus!! Wsievers szaktárshoz csatlakozva a lenyeg hogy ne akadjon ossze, beszerelt kardannal en hagytam neki egy nagyon pici jatekot
    Ha tekerem a kardant a tanyerkerek felenel tok szepen fut, a masik felenel meg laza. A lenyeg: ne akadjon össze! Nyomja bele a f*szát amelyik legyartotta.......4 orat kinlodtam mire rajottem mi a baj...biztos hogy nem veszek masikat!!!! Igy marad!! Majd bekopik es kesobb raallitok....vagy szetverem fejszével...rohadt dagadtmaju ukran alkoholista élmunkás..nem tudom a MEO hogy mukodott a ruszkiknál mert az OTK bele van utve. Lehet a MEOs is televette magát muszak elott.

    Ennyit a preciz munkarol...akarom en jol osszerakni de igy hogyan?? Megyek iszok sört...annak legalabb van eredmenye. ..
    heeegany, sepy és 4 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      Amikor elfogy a cérna, avagy a műszaki szaki kiakad. Részvétteljes együttérzésem!
      sepy, Lemezjáték és kedvelte ezt.

      Komment


        Nekem a K63-mal teljesen más lett a motor, végre nem akar megfőni a saját levében, beállítható, és megjött az ereje is. A gyári K-302 nem igazán felhasználóbarát.
        Sajnos beruháztam egy pár pz-re, így ha beledöglök, akkor is belövöm, hogy jó legyen!

        A karbi alá mindenkepp ajanlatos bakelit hőszigetelő lapot faragni es betenni a henger karbi kozé, mert hajlamos annyira felmelegedni hogy forr benne a benzin. Sokan meg hőterelő lemezt is tesznek a karbi elé ami megvedi a menet kozben a hengerrol raaramlo forró levegőtól.
        Ez elég lényeges, elöször túl vékonyat tettem be, mikor kifele mentem 2 éve nyáron németbe 9 literre jött ki az átlagom.. most hazafele jövet, igaz rohadt hideg volt 5 körül evett megpakolva a motor.
        Ezen a hővédő lemezen gondoltam hogy rakok a karbik elé, de szerintem attól a forró levegő a henger mögött kicsit megakad, és akkor meg a henger hűtése lesz még gyatrább. Én most úgy csináltam hogy annyi bakelitet tettem alá, amennyi csak befért, a karbi teljesen elér a váltóig, így nem melegedett most túl pedig folyamatosan jöttem az autópályán. Érdekes, hogy még a netes fotókon, videokon sem láttam, hogy használnák ezt a pajzsot azok, akik aztán tényleg ütik-vágják a motorjukat, pedig ilyen nehéz hegyi terepen, nyélgázon, nem túl nagy sebességgel használják a motorokat. A legjobb lehet egy hosszabb szívócsonk pl 5 centis darab, vaskos bakelitekkel és a hővédőpajzsot srégan felrakni, hogy a levegő azért ki tudjon áramlani a lábfej felé.

        Jah a másik, hajtáshézagolás:

        Szoptam vele én is, ráadásul az ultraszóló áttétel kúpkereke be se fér a házba... de persze nyugodt szívvel gyártják,árulják. Egy emberke ajánlotta nekem, hogy ő azzal nem szórakozott csak simán a tömítés vastagsággal játszott és viszlát. Belegondolva lehet némi igazság alapja, mert ha előre megy a motor, egymást szétnyomja a kúp-és tányérkerék, viszont akitől ezt hallottam, az még motorostalálkozóra is utánfutón vitte az épített uralt...
        Én mindkét oldalt hézagoltam, és klingeritet használtam papír helyett, mert azt nem tudja szétnyomni. A duplaszimmeringes záróanya alá tettem egy vékonykát, csak hogy épp kicsi kottya legyen neki, a tányérkereket pedig addig emeltem, amíg nem darálta, meg a jelölőfesték szerint a fogak kb középen kapaszkodtak egymásba. Ezután pedig olyan vastag klingeriből vágtam a fedél alá a tömítést, ami a csavarok meghúzása után sem szorította le a tányérkereket. Elpöcsöltem vele, de lekopogom, eddig pont ezzel nem volt gondom! - azóta szinte minden más legalább egyszer elba...ódott már a motoron

        Komment


          Nem akadtam en ki. Megmomdom mi fog tortenni. Rendelek be a ceghez 250mm atmerolyu edzhető acelt(42CrMo4), es veszek egy pár tanyerkerek - kupkerek parost. Majd szepen Legyártom EN azt a kib*szott tengelyt.... Azert lettem duhos mert a hátsó hajtashazat szepen elmostam, wd40+ finomsörtelyü drotkefevel kisuvickoltam. A tőcsavarokat sajat magam gyartottam le 10.9 es szakitoszilardsagu acelbol (minden szar volt az M8×1 es menet), anyakat rendeltem hozzá a Verbustol (minden anyacsavar 2mm-el magasabb edzett erősitett anya). Megvettem mindent ami kell ujan a centraletol. Megsem jó? Hát akkor ám legyen. Nem vagyok en ideges de annak a szellemi fogyatekosnak amelyik ezt a tengelyt legyartotta azt kivanom hogy hulljon ki az osszes foga, egy maradjon hatul az is csak azert hogy fájjon.
          Utoljára szerkesztve a következő által: Nemes Pista; 2015 okt. 21, 20:39. Oka: Hejesiras

          Komment


            Szereltem be német utángyártott kerekeket,(vezérműbe is)..egy fokkal jobb volt.. Itt kicsit más tűrést lehet alkalmazni,ez nem difi....a lényeg:ne rágjon,ne szoruljon melegen sem.

            - - - Updated - - -

            tömítés vastagsággal játszott
            Lehúzás után ellenőrizni kell a hézagot...forgatva a kúpkereket.

            Komment


              Lassan újragyártod az egész motort.

              Lehet, hogy nem is tányérkerék tojás, hanem a tengelyem?

              Nekem tetszik a sárga horgany, pár hét alatt elveszti a bazári jellegét, bemattul-kifakul szépen.
              Everything is better when you decide you don't care.

              Komment


                Urak, akik Ural és Dnepr motorokkal foglalkoztok komolyan!

                Érdeklődéssel olvasom az írásaitokat, hozzászólásaitokat, és minden tiszteletem a Tiétek, mert az én kis pannóniás nyavalygásaim eltörpülnek azon problémák mellett, amivel ti kénytelenek vagytok szembenézni, és mégis megoldjátok!

                Néha vágyakozva nézem azokat a hirdetéseket, ahol 100-150 ezer Ft-ért árulnak meglehetősen lepusztult motorokat papír nélkül, szerencsére eddig mindig sikerült lebeszélnem magamat, hogy vegyek egyet...de titkon remélem, hogy egyszer elég gazdag leszek hozzá, hogy vegyek egy valóban üzemképes darabot...
                Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2015 okt. 21, 20:51.

                Komment


                  Nem gazdagsag kell ezekhez a dögökhöz, kell egy komplett gepműhely, sok sok türelem meg egy jó Asszony aki mindezt tolerálja...nomeg kis szakmai tapasztalat a szerszámgépekhez. De az asszony a legfontosabb. ...ne legyen házsártos...

                  Komment


                    Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A mérőóra (indikátor óra),akkor minek lett feltalálva!
                    azzal csak hézagot lehet a művelet végén állítani ---de hogy a közepének a közepén legyen a folt --azt én se tudom hogy lehetne órával

                    Komment


                      Nemes Pista
                      De az asszony a legfontosabb. ...ne legyen házsártos...
                      ...Szinte éreztem, hogy nem szabad belevágnom...

                      Komment


                        Néha vágyakozva nézem azokat a hirdetéseket
                        Ne tedd. Ha mégis ez történne, akkor ajánlom a következő képgyűjteményem, amit azoknak szoktam mutogatni, akik ilyenre vágynak.
                        Ezek üzemszerű használatkor is előkerülő hibák:
                        http://veteran.forum.hu/cseveges-vet...html#post31255
                        Lassan én is szétkapom egy kicsit a blokkot. 500 km lement a felújítás óta, kíváncsi vagyok hogy bírták az ukrán dugók, és az általam felszabályozott kuplungkúp.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 okt. 21, 22:18.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          wsievers

                          A helyzet az, hogy megnéztem a képeket és valóban erősen csökkent a vágyakozásom irántuk...őszintén szólva nagyon durvák!

                          Az IZS-49 az megbízhatóbb ugye? Mert az is nagyon tetszik...

                          Komment


                            Ezeknel a motoroknal olyan anyagminosegi es gyartasi problemak vannak, amiket lehetetlen megjosolni. Sajnos. Minosegellenorzes volt a gyarban, mert van bejegzojuk, de hogy az valoban rendesen meg lett e csinálva. ..hat abban ketelkedem. Az IZS49 egy fokkal jobb mint a dnepr. Bar a valtoban a tengelycserenek ott is kovetkezmenye van. Lehet jatszadozni utána..

                            Komment


                              Ezek üzemszerű használatkor is előkerülő hibák:
                              Ez fájt, amikor néztem.
                              Everything is better when you decide you don't care.

                              Komment


                                Elakadtam a valto összerakassal. Minden gyonyoruen mukodik, sebességekkel semmi gond, tisztan szépen kapcsol, viszont a berugo szerkezetet nem tudom osszerakni. Pontosan a rugó elofeszitessel van problemam. Egesz delutan ezzel szorakoztam de nem tudtam rajonni a titok nyitjara. Regen valahogy anno a regi tipusu M72 valtonal osszeraktam, de most nem megy. Ha ezzel megvagyok kesz a valtom es johet a blokkal a parositas, kupplung beallitas es vazba rakas. Van meg kettő problemam. Az elso szerias K650 vazam van, meg a lengonyrrges. Hogy van osszerakva a hátsó fek rudazat? A fekpedalom a regi tipusu atdugos, a furat tuloldalan kern fogazassal egy fekkar. A masik gondom hogy hova a fenebe van az also sztender rugolya beakasztva a motoron. A sztenderen latom a csapot de a masik fele hova megy?

                                A fenykepeket megmutattam bent a cégnél. Annyit mondott a német hogy be kellene tiltani az orosz motorok forgalomba helyezeset Nemetorszagban. ..mert mind eletveszelyes...hat. ...egy ket fenykepet elnezve van benne valami igazsag..

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X