horex eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.
Collapse
X
-
Utoljára szerkesztve a következő által: Atti69; 2019 nov. 07, 10:46.
- 4 likes
-
Felb*sztam az agyam rendesen
Ilyen még nem volt hogy egy motor semmi életjelet ne adjon
0,5-0,7V esik a gy.kapcsolón. Átkötöttem az akksit közvetlenül a trafórta, gyaertyahézagot kisebbere vettem, ellenőriztem a megszakitás idejét/felső h.p./, benzin közvetlenül a hengerbe/is/, kis gáz, nagy gáz, szivató és nélküle
Holnapra hozat az autóboltos olyan kondit amit emlitettem
Van szikra de nem olyan mint anno
Úgy érzem hogy nincs elég kompresszió, talán az a gond
Komolyan mondom veszek egy tejszinhab szprét és telenyomom a motort
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemert ha szelepváltáskor szakít meg a megszakító nem fog beindulni soha
100szor szereltem már ezt a motort szét és össze. Egyszer volt hogy csak 100adik rugásra indúlt, mert sok olajat öntöttem a karterba összerakáskor
Most is öntöttem oda, de kb másfél/két decit, az semmi.
Vadonat új lendkerekeket/sonkákat esztergályoztam, martam, anno amikor elrepedt az eredeti. Kézben egyensúlyoztuk a főtengelyt
Két nap mulva indultunk Jugoszláviába és ment mint a rakéta
Holnap ha meglesz az új kondi, próba. Ha semmi akkor szétszedem a hengerfej/kompresszió miatt
Csak nyugalom, mertmég rámegyek
Hogy vigasztaljam magam
nyavalygott a barátnőm hogy sok billentyű nem működik a Lenovo T400 laptopján
Tizenezer egy billentyűzet, az egész gép nem ér annyit.
Találtam 4ezerért használtat
Ma megjött, youtubérol lenéztem hogy kell kicserélni és hurrááááá!
- 5 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésesaját gép karbiján van levegőtolattyú
Mint irtam, végignéztem mindent
Benzin nyári vétel, igaz kétütemű, de ha a Simsonba begyullad akkor itt is kellene
Öntöttem sebbenzint is bele
AZ a gyanús, hogy a berugóra mindig rá lehetett állni olyan komprimáció volt benne, most meg olyan langyos
Áhhhh
Horex olcsón eladó, szép állapotban, női sofőrtöl kis hibával, szobában tartott
Che kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemost meg olyan langyos
zahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAZ a gyanús, hogy a berugóra mindig rá lehetett állni olyan komprimáció volt benne, most meg olyan langyos
Áhhhh
Naaaa ! Csúnya fijúúúú , nem is ollyan .... És ha megmérnéd ???
Komment
-
Elugrottam tegnap az autósboltba, de nincs olyan kondija, viszont szivesen rendel
Hurrá, mára meg is jött
Na milyen? Nem ami nekem kell, belső menetes hanem külső, tehát menet kiáll a kondi közepéböl
Többszor elmondtam milyet szeretnék
Dehát az anyagbeszerző mást hozott
Akkor annyi/küldje vele vissza/
Találtam egy gyári kondit ami erős 60 éves, de berakom, és visszakötöm az eredeti gyujtótrafót is
Szó volt hogy tegyem rá a töltőt is
Töltőt rákapcsoltam a tartályra amikor szódás viz volt benne
Belógattam egy darab vasat és szépen pezsgett, rozsda kivált a vason
Lassúnak itéltem és belógattam egy nagy darab laposvasat. Akkora áram ment hogy szegényke töltőmet kinyirta
Szét kell szednem ezt is
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs ha megmérnéd ?
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseFeladom egyelőre
És a kurucz böcsület ?!Csak azért is nézd meg azt a hengerfejet,legalább meglátod miért langyi a berugáskor...
Ezért magamba nézek és ismét nekiesek az elátkozott gépemnek....benzin van szikra van csak nem megyUtoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2019 nov. 09, 00:30."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEzért magamba nézekUtoljára szerkesztve a következő által: Atti69; 2019 nov. 09, 10:00.
- 2 likes
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésesűrítés előtt visszafordul a dugó..
Jóbarát anno kisebb testsúlya miatt a deko.kart meghúzva átforditotta fh. utánra és úgy rúgta. Igy is úgy is indult.
Szomszéd azt mondta ma átjön és majd ő, merthogy olajat kell a dugó fölé önteni hogy komprimáció legyen száraz motornál.
Haha, túl vagyok rajta, de jőjjön
Holnap meg egy másiktol kapok kompresszió mérőt
Előre látom hogy le kell venni a hengerfejet, netán a hengert is
Erős 0,10mm körül van a dugó hézag ami talán kicsit sok, de ettöl csak el kellene indulnia, mert a gyűrük jól zárnak, henger meg kopatlan, alúl/középen/felül
A derékfájás is rámjött még ültömben is lemerevedek, nehogymár injekció vagy pihenés legyen belőle
Komment
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehozd el
Ez a motor úgy került leállitásra hogy egyszercsak 60km/h-nál többet nem ment, melegedett erőlködött rendesen
Elkerült Petro Bandi bácsihoz Csepelre, /Isten nyugosztalja, most olvastam hogy márciusban meghalt/ Szétszedte és megállapitotta hogy semmi baja, lehet összerakni
Másik öreg barátom/őt is az Isten.../ majd ő megigazitja a főtengelyt és tessék a szelepeket megjavitani.
Szerintem semmit nem igazitott a f.tengelyen, de összeraktam és mivel senki semmi hibát nem talált, úgy is maradt az asztalon a blokk 30 évet.
Költözésnél csak bedobáltam a blokkot a vázba
Innen indult a mostani projekt
Komment
-
Kompresszió 5.2 körül van a 6.8 vagy több helyett. Merthogy a 6.8 lapos dugóra vonatkozik
Benzin a kipu nyilásba, nem lehetett észlelni süritésnél bugyborékot
Szívónal haver azt mondja igen. Megnéztem én is, de nem észleltem
Hengerfej le, benzin a szelepekre
Erős egy óra után ilyen
Addig öntögettük a benzint ide-oda, mig egy rugásnál belobbant a kipufogóba, gyujtás tehát jó
A hengerfej tömités nem egyértelmű, de mintha nem lett volna száraz
Nade miért is nem?
A henger vállábol kilóg 1,4mm a h.fej anzac 4mm tehát megszorul a hengerfej
Akkormost miért nincs kompresszió?
Bármit megjavitani aránylag könnyű, de a hibát megtalálni az a művészet.Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2019 nov. 10, 15:03.
Komment
-
5,2 bar kompresszió végnyomás elég hitvány . A 6,8 -as értéket honnan vetted ?
Szerintem , az hogy egy picit bugyborékol a szívó szelepnél , vagyis csak 90% ban zár, nem okozza ezt az alacsony kompressziót .
A mérés 5,2 bar nyomási eredményt hozott , utána egy kevés olajat fecskendezve a dugattyúra , meg kellett volna ismételni a mérést . Ezzel a dugattyúgyűrűnél történő kompresszíó vesztést lehetett volna behatárolni .
A kapott eredmény szerintem annyira kicsi , ami nem elegendő a beinduláshoz (ha jól emlékszem az M72 -es Uralnak is elég hitvány a sűrítési viszonya , végnyomásra talán 6,5-7 bar -t produkál , hogy a legrosszabb üzemanyaggal is üzemeltethető legyen... de még ez is több az általad mért értéktől)
Jó lenne ha tennél be egy képet a hengerről is , mégpedig a dugattyú FHP állásában . Nem lehet hogy a dugattyú nem jár elég magasra a hengerben ? Pl: vastag hengertalp tömítés ...
A motorblokkon mi lett felújítva , változtatva ?
Sajnos nem ismerem a tipust , ezért kérdem meg hogy a dugattyú lapos vagy domború tetejű ?
Kissebb utána járás után nekem úgy tűnik szerelték mindkét kivitellel , csak akkor más volt a hengerfej ... de lehet hogy tévedek .
2 képek
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA hengerfej tömités nem egyértelmű, de mintha nem lett volna száraz
Nade miért is nem?
A henger vállábol kilóg 1,4mm a h.fej anzac 4mm tehát megszorul a hengerfej
Akkormost miért nincs kompresszió?
Ezt akkor magyarázd el tüzetesebben . Ne haragudj de számomra nem érthető ! Talán próbáld lerajzolni ! (egy Móricka rajz is segítség ... amit lefotózol és felteszed)
Csak hogy többen is meg tudjunk próbálni segíteni neked .
egy link : https://www.kolben-shop.de/Oldtimer-...enliste/Horex/
Találtam egy ilyen képet a neten :
1 képUtoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2019 nov. 10, 16:57.
Komment
Komment