Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    hogy nézett ki
    Ez a legnagyobb gondod?
    Az előgyuszi kar olyan mint a dekompresszor kar. A bilux kapcsolót nem tudom. Nekem olyan van amin városi nincs, tehát csak kétállású

    Komment


      Most nem vagyok ott hogy lemérjem, de egyszer használtam izs k36 karbit pancsin, tehát az valszeg felmegy, azt el tudom küldeni. 28-as torka van. De lemérem majd ha eljutok anyámékhoz.

      Komment


        horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ez a legnagyobb gondod?
        Igen, mert még nem próbáltam meg beindítani, a csinosítgatás fázisában járok Egy balos szivatókar lesz meg pancsa bilux, majd ha bárki kérdi: gyári!

        Komment


          szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          vagyok ott hogy lemérjem
          Köszi, de nem hajt a tatár vele

          Komment


            Tegnap megkaptam az új megszakitót a Horexhez.
            Este gondoltam berakom. Aha, a megszakitó mást gondolt
            A megszakitóba préselt fiber persely nincs szorosra préselve, tehát a kalapács azon fordulna el és nem a persely az állórészböl kiálló tengelyen
            Click image for larger version

Name:	megszak1.JPG
Views:	226
Size:	81.6 KB
ID:	222624
            Ez még hagyján, de a fiber persely furat kb 0.1mm-rel szűkebb mint a tengely amire rá kellene mennie
            OK megoldom! Ezentúl a szar szinonimája a made in germany lesz

            Kellett volna azbesztzsinór helyett valami a kipufhoz
            Van, jó drágáért
            Aztán találtam kandalló ajtó tömitést többféle vastagságban ötszáz valahány forint/m 250fokot bír. Rendeltem 1m-t, tökéletes lett
            pasetta kedvelte ezt.

            Komment


              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Tegnap megkaptam az új megszakitót a Horexhez.
              Szervusztok! Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!
              Ejjjj.... Ez a megszakító kiköpött RIGA megszakító! Legalább is erősen hasonló!

              Komment


                horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A megszakitóba préselt fiber persely nincs szorosra préselve, tehát a kalapács azon fordulna el és nem a persely az állórészböl kiálló tengelyen
                Click image for larger version  Name:	megszak1.JPG Views:	4 Size:	81.6 KB ID:	222624
                Ez még hagyján, de a fiber persely furat kb 0.1mm-rel szűkebb mint a tengely amire rá kellene mennie
                OK megoldom! Ezentúl a szar szinonimája a made in germany lesz

                Az hogy az van ráírva "Made in Germany" , szerintem azt jelenti , hogy valamelyik német cég készítteti kínába , vagy indiába ....
                Én a kéthengeresbe a műanyagbetétet a Skodáéból teszem át . Az elég szoros kívül , és passzolni szokott a csapra is .

                Komment


                  horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Aztán találtam kandalló ajtó tömitést többféle vastagságban ötszáz valahány forint/m 250fokot bír.
                  Én is ilyent vettem a mezőgazdasági boltban. A legvékonyabb 1 cm volt. Kérdeztem mi van ha szétfűzöm? Eladó: az képtelenség, örökké tartana. Otthon kiderült, hogy négy elemi szálból van fonva, és ha rájössz a nyitjára nem kell fözögetni, csak szép sorban, egyesével kicsit meghúzni a szálakat és magától szétbomlik. Még nem tudom olajozzam vagy zsírozzam használat előtt.

                  Komment


                    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    vagy zsírozzam használat előtt.
                    Nekem az a kipufogó és a hengerfej-tömítésem a kipufogó egyik oldalt ereszt. Grafitos zsírral tapasztom a helyére...

                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      A legvékonyabb 1 cm volt.
                      én 6mm-est vettem
                      https://www.mbkandallo.hu/epitesi-an...ites-6-mm-1026 Ez volt sikeres az elbaltázott könyökcső csatlakozáshoz. Tettem én már oda fémfonatot is, VW tűzkarikát jópénzért, de nem jött be.

                      Azt nem tudom milyen motorral van gondod

                      Komment


                        pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        RIGA
                        Köszi a Husvétot!
                        Korábban én is rátaláltam a rigára, de kézbe kellett volna fognom, hogy érezzem stimmel-e kis átalakitással vagy sehogy

                        zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        "Made in Germany"
                        Nincs ráirva semmi, illetve még két motormárka amihez állitólag jó
                        Tuti vagyok benne hogy nem. Csak lusta vagyok most német fórumon pocskondiázni mit árulnak Szerntem nálunk több szart sóznak az ember nyakába ha nem ért hozzá vagy nem figyel



                        Kiégett az üresállás jelző égőm is. A km. órába van beépitve a f,szóró és töltésjelzővel együtt
                        Nem semmi volt mire kikötötttem a vezetékeket, szétszereltem az órát majd vissza
                        Bekötés még nincs meg
                        Ez a szemét virus még mindig gyötör több mint egy hónapja, most erősödő fejfájással. Francba, amugy sincs energiám

                        Na jobbakat mindenkinek!
                        sepy és pasetta kedvelte ezt.

                        Komment


                          horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Azt nem tudom milyen motorral van gondod
                          TLF 1960.
                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Grafitos zsírral tapasztom a helyére...
                          Van még két új tömítésem a Fóti Gyulától. Arra gondoltam mi lenne ha fabrikálnék lemezből két alátétet ami rámegy a könyökre (csapágy hézagolónál már kitanultam a szakmát) Aztán a tömítést beraknám a könyök pereme elé ahova kell, majd a zsiros hóálló zsinórt a perem mögé, végül az alátétet. Így kapnék egy plusz "tömszelencét". (Aztán ha mégis ereszt, törhetném a fejem, hogy a Gyula tömítése sz...r, vagy az enyém, vagy mindkettő, mert néha a kevesebb a több??) Lehet, hogy már tudom is a válaszod: "Ne bonyolitsd!"
                          mátéapu kedvelte ezt.

                          Komment


                            Tessenek nekem elmagyarázni a gyujtásállitást
                            Új kalapács és csavar. A kalapács csúszó fiberje magasabb, mint az eredeti megszakitóé. Más különbség is volt, azt nem részletezem

                            Csak szemre néztem, de max0,15mm hézagot tudok állitani ha azt akarom hogy a felső holtponton legyen a nyitás/szikra
                            Ha megvan a 0,4mm, akkora előgyújtás van hogy az állórész/alaplap eltekerésével nem tudom kompenzálni.

                            Helyes-e az elgondolásom, hogy le kell reszelni a fiberböl
                            Click image for larger version

Name:	bend.jpg
Views:	208
Size:	152.3 KB
ID:	222754

                            Komment


                              horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Tessenek nekem elmagyarázni a gyujtásállitást
                              Új kalapács és csavar. A kalapács csúszó fiberje magasabb, mint az eredeti megszakitóé
                              Szervusztok!
                              Horex! Ez szerintem könnyen lehet a hiba oka. Nekem a Komáron volt annó hasonló bajom. Ott a jelentősen vastagabb hengertalp tömítés miatt nem tudtam gyújtást állítani. Mérgemben vettem a "mindet IS árulunk" boltban megszakítót. Az pont ilyen túlméretes csúszó felülettel volt szerelve. A hengertalp tömítést kicseréltem, majd a megszakítót. ...És a hiba ugyan ez volt , mint nálad. Reszelnem kellett a régihez viszonyítva, de öt tized millimétert ráhagyva. Onnantól már csak finomítani kellett.
                              Atti69 kedvelte ezt.

                              Komment


                                pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                könnyen lehet a hiba oka
                                És ha nem az, akkor mi még? Mert vagy reszelek, vagy ragasztok
                                Egyszerűen "fáradt vagyok" agyilag /is/, és nem látom át, nem érzem a lényeget
                                pasetta kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X