Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Horex motorkerékpár szerelése, teleszkóp, küllőzés, stb.
Collapse
X
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseméréstechnikailag
Viszonylag egyszerüen ki lehetne szűrni, hogy a dinamónál vagy a szabályzónál van a hiba. A dinamót egyszerüsített mérésekkel jól lehet vizsgálni.
Mérni kell a gerjesztést és a teljesítményt. Ezt a két mérést próbáltam a képeken szemléltetni.
2 képek
- 4 likes
Komment
-
Na mik a hírek?
Felraktram a bezintartályt, persze a csapok folytak. Gumi tömitést készitettem a vizzsákokhoz , nem egyet merthogy Junak csapok és tizedre kellene az átmérőt köszörülni a tank meg két csapos
Egyedül nem tudom kitolni és sztenderre rakni Szobában inditom Mindemellet beteg vagyok, homloküreg gyulladás he4tek óta, lábujjam körmöm fáj, talpamon tyúkszem Mit panaszkodjam még?mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMit panaszkodjam még?
Komment
-
szelkakas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseElkészültem a házi könyökökkel, elküldtem krómozni.
Tévedés lehet, mert soha nem volt tartalék könyökcsövem
Vidd vissza nekik! Én telefonon reklamáltam hogy a friss csavarokról jön le a króm és motoros körökben sokan panaszkodnak a silány munkájára
Mondta a mester vigyem vissza
Persze majd pár csavarral autózok
De a lényeg, hogy ne szényenlősködj. Ha volt ott anyag és nem csiszolta volna lyukasra, csinálja meg újbólUtoljára szerkesztve a következő által: horex; 2020 júl. 01, 15:31.
Komment
-
Nagyon apróság kivételével összeállt a Horex. Haver ráért ma, kitoltuk az udvarra, merthogy az előszobában emelgetni kell a gépet a kanyarokban
Indulgat is elég jól, egész más hangja van a szabadban mint a szobában
Erre a napra vártam sok éve
Aztán pofáraestem
Haver tartja a motort, és nem birtam felrakni a lábaimat a lábtartóra, a sebváltórol nem is beszélve
Bassza meg, elbőgtem magam hogy igy tönkrementem
Haver ment vele egy kört az udvaron, szép látvány volt, de engem elkeseritett. Itt a Horex feliratos trikóm, a 47 éves AGV sisakom a hasonló korú motoros szemüveggel. Mennek is vissza a helyükre
Jobbakat nektek!
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseés nem birtam felrakni a lábaimat a lábtartóra, a sebváltórol nem is beszélve
Ekkora akarattal az is összejön !
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésesikerült csak alátörte a lábfejem.
Odaállok én szinte naponta és próbálom feszegetni a lábam, de jobban fáj mint javulna
Találni kellene egy sebészt aki kézi köszörűvel kissé kiszedne a forgó körül
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseLehet felszállási technikát kell váltani. Néha én is keresgélem a földön a pupot magaslatot vagy csomaggal emelem a nadrág szárát!zahi kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekeresgélem a földön a pupot magaslatot
Nehogymár egy alu házilétrát hordjak a motoron
Tegnap bepöccentem hogy milyen vén szar lettem
Mentem volna a boltba, a cuccok elfértek egy nagyobb oldaltáskában
Nehogymár ne toljam ki a Simsont ilyen jó időben. A víz is kivert mire mégiscsak elmentem vele majd hazaértem szerencsésen
Valahogy nem olyan laza már a motorozás
A Horex esetében nagyon szét kell raknom a lábam ami gond és nagyon rövid a nyereg lábtartó távolság. Mivel nem egy alacsony növésű vagyok, szinte gugolok a motoron. Ilyenkor már nehéz a lábamat emelgetni a fék/sebváltó kezeléséhezzahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Én hülye szerencsétlen farok!
Egy rudacska , benne m5 csavar tartja a gyujtás deklit. A rudacska préselve van az alaplahoz, persze elengedett alig birtam a csavart kitekerni mert forgott a tartó rúd is
Lebontottam minden drótot és majd meghegesztem, godoltam
IK, meg is hegeszetettem, de egy szegecset is le kellett fúrni. Nem figyeltem, megsértettem a dinamó állórész tekercsét
Gondoltam ma visszanyomom azt a szegecset amikor vettem észre a hibát.
4 tekercs van, szerintem egyszerre rakták be mert olyan rövid drótokkal vannak összekötve a tekercsek. Van tartalék!
Most mindent ki kell csavarni, forrasztani és mittomén még mi
Hogy lehettem ilyen barom
Amikor hegeszetettem/odapöttyintettem, akkor raktam egy védőlemezt a tekercshez, ne égjen meg
A kibaltázott idegesség!
Komment
-
Én hülye figyelmetlen farok
Egy menetes rudacska tartja a gyujtásdeklit, ami préselve van az alaplaphoz. Elengedett, alig tudtam a csavart kitekerni mert forgott a rúd is
Lebontottam minden drótot, vizes rongy ahova kellett, védőlemez a tekercshez és odapöttyintettem
Elötte le kellett fúrni egy szegecset is
Lefúrtam, de alatta volt a dinamó állórész egyik tekercse. Persze nem védtem és a 4mm-es fúró megsértette a tekercset
Van tartalék, de elég nyűgös egy tekercset kicserélni
Hogy lehettem ilyen barom?!Utoljára szerkesztve a következő által: horex; 2020 júl. 15, 18:28.
Komment
-
horex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHogy lehettem ilyen"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 4 likes
Komment
Komment