Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Chemotox kocsmája

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Ma megvették a Szentesi oldalkocsimat . A közeljövőben megnyíló Isaszegi motormúzeum egyik kiállítási darabja lesz ! Click image for larger version

Name:	SAM_1628.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	151224Click image for larger version

Name:	SAM_1629.jpg
Views:	1
Size:	196.3 KB
ID:	151225

    Komment


      megvették a Szentesi oldalkocsimat .
      Nincs másik,oldalas?Legyen javítható,egy pannonia elbírja,kerék sem érdekes,nem OT-nak.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        Keress Velorex oldalast. Az a legkönnyebb.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          Keress Velorex oldalast. Az a legkönnyebb.
          Még nem láttam,pannonia mellett.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            Chemotoxról továbbra sincs hír?


            "Apa kezdődik..."
            Ezért lesz jó az új magyar rendszám | Vezess

            Komment


              „Apa kezdődik...”
              A lényegét tekintve, teljesen rendben lenne ! Tisztelet a kivételnek, de sok robogós totál idióta ! A cikkben az utolsó bekezdés tetszik.

              Komment


                Én azt arra értettem hogy minden évbe megszellőztetik de sose lesz belőle semmi. Amúgy én se ellenezném amíg nem erőltetik a 45 km/h max sebességet és nem a pénzlehúzásról fog szólni .

                Komment


                  Ez mindig így megy ! Szellőztetnek időről időre, várják a reakciókat, aztán egyszer csak bevezetik, mondván " Mi már évek óta mondjuk "

                  Komment


                    Valahogy a kreszt is módosítani kellene a mai kornak megfelelően. Én pl. 60 km/ó.- ban maximálnám a SMKP. esetén. Ezt még a Pannik és Bervák idején írták elő ami már tényleg elavult. A rendszámozás aktuális lenne szerintem két okból is: a smkp.-os bűnözés vissza szorítása miatt is / utcai rablásokra gondolok/ és nem lenne az úton olyan sok rémes állapotú mely mindenkire veszélyes. Legalább az első vizsgára rendbe tennék vagy letennék őket. Nem a fiatalok ellenségeként írok hisz sok srác pl. Szimója olyan gyönyörű mit érdemes megnézni és meg is nézem! Azért valljuk be vannak kivételek kik a teljes inkognitót kihasználva járatják le a robogós- motoros közösséget sok esetben.

                    Komment


                      Rendszámot és bukósisakot a villany biciklikre is,sőt műszaki vizsgát,-valamint kitiltani őket a kerékpárutakról,-közveszélyesek!Sorolhatnám még a közúton görkorizó és egyéb elektromos nem is tudom mikkel,de testsúly áthelyezéssel kormányozható elektromos akármikkel száguldozókkal,amikkel azért még talán a 40 Km/h sebességet is meg lehet közelíteni,de minek?

                      Lesz itt olyan szigor,hogy minden balf@sz belehülyül,-rend ettől még nem lesz,de dőlni fog a lé kifele a zsebünkből.

                      Hülyeség az egész,-már látom lelki szemeimmel,amikor a szerv mobil mérőállomásokkal méri a babetták teljesítményét az utak mentén.A babetták hátulján akkora rendszám,amekkora egy vadászrepülő fékszárnyának is beillene.

                      Minden törvény annyit ér,amennyit betartanak belőle,-azt meg ne felejtsétek el,hogy mi is voltunk fiatalok és éppen nem voltunk angyalok,-legalább is én!

                      Üdvözlettel:Che

                      Komment


                        nem voltunk angyalok
                        Igen,mi a Rigákkal, Verhókkal, vagy a pedálos,majd később SB Szimókkal voltunk huligánok,a mai fiataloknak jobbak a lehetőségeik hozzá és ezért csípi jobban a szemünket.

                        Komment


                          A közeljövőben megnyíló Isaszegi motormúzeum
                          Nocsak, motormúzeum a szomszédban? Én meg nem tudtam róla?

                          - - - Updated - - -


                          és nem a pénzlehúzásról fog szólni
                          Ebben az országban semmi nem arról szól...

                          Komment


                            amikkel azért még talán a 40 Km/h sebességet is meg lehet közelíteni,de minek?
                            Nézd meg közülük mennyi a kamu ötvenes* és/vagy bontószökevény meg hogy hogyan mennek vele. Nekem se fűlik a fogam a témához de sajnos muszáj belátnom hogy a sok hülye miatt kell...

                            *Használt motorok között meg siralmas a szitu. Az összes ami eddig tetszett(csupaszokat nézegetem téli és szar időben használandó járgánynak) mind 50-es papírokkal volt árulva, és ki tudja hogy az e fölött lévők(ccm-be) közül még hány rohangál 50 papírokkal. Egy ilyet telibe kapsz kb futhatsz a pénzed után .
                            Utoljára szerkesztve a következő által: jagdtigger; 2017 jan. 12, 11:35.

                            Komment


                              Egy ilyet telibe kapsz kb futhatsz a pénzed után .
                              Érdekes lenne egy statisztika, hogy Pesten évente hány kocsit karcolnak meg, illetve hány tükröt törnek le az álló sorok között cikázó parasztok. Főleg a köcsög pizzások !

                              - - - Updated - - -

                              Rigákkal, Verhókkal, vagy a pedálos,majd később SB Szimókkal voltunk huligánok
                              És mégis megbüntetett a hatóság, ha nem volt beütve a CM-50 ! Pedig azt még 8 osztállyal is lehetett tudni, hogy a Riga nem nagy motor !

                              Komment


                                Valahogy a kreszt is módosítani kellene a mai kornak megfelelően. Én pl. 60 km/ó.- ban maximálnám a SMKP. esetén.
                                Ehhez nem elég a KRESZt módosítani, mert nemzetközi szerződések szabályozzák. Én sem értem miért ragaszkodnak még mindig ehhez a dologhoz. Valószínűleg egy kW/kg arány sokkal kifejezőbb lenne, mint a tervezési sebesség.

                                - - - Updated - - -

                                Rendszámot és bukósisakot a villany biciklikre is
                                Egyébként sokra tényleg kellene bukósisak, meg jogosítvány a vezetéséhez. Minden olyan, ami "gáz"karral üzemel és nem a pedálozásra segít rá az nem elektromos kerékpár, hanem moped.
                                Everything is better when you decide you don't care.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X