Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szigetelés ? Oldalt , fent ?
Aztán rá rétegelt lemez ?
"Egyenlőre csak rajtam lesz."
Nekem jelenleg 5cm nikecell szigetelés van a mennyezeten és az oldalfalakon. Már ezt is viszonylag jól be tudom fűteni,de másnapra azért kihül. Jövőre tervezek a falakra kívülre is 5cm nikecellt dryvit rendszerrel,azután akár ki is költözhetek...
Már most is elég komfortos...nem fúj a szél. Beton valószínű jövőre.. ajtó még valószinű meglesz egy hét mulva. Bepakoltam a hajópallót, s már jelentősen zsugorodott a hasznos tér. Még pár dolog, s építhetem a következőt..
Nekem jelenleg 5cm nikecell szigetelés van a mennyezeten és az oldalfalakon. Már ezt is viszonylag jól be tudom fűteni,de
Ez csak egyszerű tárolónak épült, de lehet belakom.. Fázósabb vagyok mint régebben, nagyobb a hőigényem.. mult télen egy egész palack gázt elégettem a sziesztával..
Én is idén bővítettem a garázst,hogy elférjen a wartburg és a négy motor,de legyen helyem az autók lakatolására is. Aljzatbetont is csak idén kapott,pedig jópár éve áll már.....
Kedves emlék: kb 6 éve -20 fokban Audi 2.5 td szinkroncsere + vezérmű szíjak csere fűtetlen garázsban.. Nem láttam jól a jeleket a lehelletem párájától.. A váltó középrésze öntöttvas.. kva nehéz..
Egy olyan fogas kérédésbe kérném a segítségeteket hogy mi okozhat olyat hogy egy 2t 50 köbös motornak a tökig betekert alapjárat állító csavarral is viszonylag alacsony az alapjárata hiába tekerem kijjebb a keverékállító csavart? (Frissen összerakott blokk, sajnos nem veterán de rajtam így is kifogott .)
Betoltam a Lett erőgépet a sufniba.. a BMW maradt a bejáratban megbontva de letakarva.. A barátság már csak ilyen.. 10 perce végeztem a tető vízhatlan borításával. Stekklámpa + minden jáccott... most vasárnapi pihi gyümölcslé kóstolgatással....) Frissen főzött tavalyi birs az alany.. Hmmmm... kicsit sem rossz.. )
Van abban a karbiban a súber tájolására szolgáló tüske? mert történt már csoda mikor elfordult a súber és a rövidebb oldalon volt az állító csavar és nem érte el a súber alját. Én a levegő csavart 1,5 tekerésre állítom először és járó motornál lehet finomítani de üzem meleg állapotban mert hidegen állított rossz értéket ad.
Ok... okozat. Mindennek oka van, amit esetenként nem egyszerű feltárni. Én... (mivel beleesem hasonló bibikbe) elkezdem elejétől..lépésenként kizárni a hiba okait.. lehet nem elsőre,de általában beválik.
Komment