Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Mit tudtok csinálni azzal a töménytelen fával!Azért,ha jobban meggondolom,abból az 1.8 mázsából már tekintélyes mennyiségű fogpiszkáló kijönne,-egész jó bót.
Ne is mond ! .... nálunk pénteken hajnal egy órakor kezdte , de ma reggel 9-kor még esett ! már van vagy 25-30 cm . Tegnap kb délután kettőtől , fél ötig lapátoltam.... reggelre ismét 10-15 cm volt . A városon belül a főútvonalak nehezen járhatóak , a mellékutak szinte egyáltalán nem . Tegnap délutántól megszűnt a helyi autóbusz közlekedés , reggelre is csak pár vonalon indult el . És mivel a városban elég kevés a vízszintes utca , autóval is nehéz közlekedni, főleg a mellékutakon . Katasztrófa ... hóekét , hótoló - sózó kocsikat alig látni ... a helyzet magaslata .
Csak beütött alvázszáma/sorozatszáma kell hogy legyen, és egy adásvételi.
Na de ilyen egy Dnepr Ural oldalkocsinak sincsen, hacsak nem utólag csináltak neki. Vagy rosszul tudom? Más oldalkocsinál mi a helyzet? Elvben ez nem önálló jármű, nem fődarab - minek lenne száma?
Everything is better when you decide you don't care.
Katasztrófa ... hóekét , hótoló - sózó kocsikat alig látni ... a helyzet magaslata .
A gazdaság dübörög nem a hótoló.
Amúgy mocskosuél nem értem hogy mért nem lehet mezőgazdasági vállalkozókkal megegyezni, hogy övé x km, oszt csinálja ha nem akkor kötbért fizet (mert ugye követelni jobban tudunk mint teljesíteni)
Traktorja, műtrágyaszórója van, max beruház egy tolólapra. Szerintem örömmel csinálná ha megéri, és a pártelveket a kiválasztásnál így is lehetne érvényesíteni.
Traktorja, műtrágyaszórója van, max beruház egy tolólapra.
Engedélyek,évente sárga villogó,nem lóghat ki és akkor már egy normál úton négyszer kell elmenni ,hogy meglegyen a szélesség műtrágyaszóró veszélyes nem használható,legalább hóesés után mégegyszer el kell menni.köteles vagy mindenre és mindenkire vigyázni,autó,kuka(kiszálnál ?) egy kukás napon mindenkinek szólni én eltoltam a hóval egyet elborult kaptam...,ha kihagyod az autókat hová megy a hó ami előtted van....?
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Mai nap reggel azt hittem majd haladok.. már rég kész kellene hogy legyen. De találtam még rajta barkácsolás nyomot aminek nagyon megörültem. A pajzson találtam két furatot (van ezeken kívül még 8 ami nem gyári) amit le kell zárni. Most itt tartok..gutaütés kiséretében..
A gyönyörűtől még messze áll.. sajnos olyan volt az alap. A karburátorról teszek egy képet, a kopásából megállapítható milyen volt a többi része is. A súber 1/3 része elkopott...lent a gyufaszál már nem szorul meg. Az égett hiányos dinamó és gyujtás helyett MZ egységre alakítottam. A helyén nem tudtam a burkolatot rávarázsolni.. ezt a pluszt magamnak csináltam. De szerencsére találtam rajta még javítani valót. Egy fél órával ezelőtt már beraktam a helyére váltóval együtt.
bár én úgy tudtam hogy a hengerfejek síklapúságát élvonalzóval illik ellenőrizni , a gyárilag megengedett rés , pontosabban a síktól való eltérés , továbbá felületi a érdesség figyelembe vételével... Amennyiben az a tűrésen belül van , - valamint ha a vez.tg . is a hengerfejben kapott helyet , annak csapágyfuratai is egytengelyűnek bizonyulnak - az alkatrész a repedés vizsgálat ( pl nyomáspróba) után, nyugodt szívvel visszaépíthető . Az említett paraméterek elérésére vonatkozóan nem láttam semmi féle előírást , bár van olyan ami célszerű . Ellenben - az egyengetést követő , már ha lehetséges ... - túlzott mértékű anyag eltávolítása ,esetenként az alkatrész használhatatlanná válásához vezet ...
Csak nézem ezt a cikket , és gondolok arra a falusi szakibácsira , aki még kézzel hántolta a saját esztergájának az ágyát ...a moszkvics hengerfejet pedig addig csiszolta - előszőr egy hatalmas köszörű kövön olajjal - amíg szerinte jó nem lett , és a felépítést követően évekig (!) nem volt vele probléma ... Vagy már oda jutottunk , hogy a kétkezi munkának a minőségét megkérdőjelezzük , pontosabban az elvégezhetőségét ... vagy esetenként az értékét ... És ezért tartunk itt .
.a moszkvics hengerfejet pedig addig csiszolta - előszőr egy hatalmas köszörű kövön olajjal - amíg szerinte jó nem lett , és a felépítést követően évekig (!) nem volt vele probléma ...
50-es MTZ hengerfejet síkoltuk köszörűkővel,mert beégett ,és viz-átfolyásos volt,utána kifogástalanul működött több évig(szerintem még mindig megy)tíz évtől régebben történt.Hallottam több helyről a technikát használták személyautóknál is!
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
@zahi
Az itt a baj sajna hogy a mai autók alkatrészeibe nem sok tartalék van. A blokkba konkrétan nincs is, csupasz alumínium az egész és egy spéci eljárással csak a henger felülete van "kikeményítve". Lefutja a kilométerét utána meg jöhet az új/bontott komplett motor... És akkor az elektronikába bele se megyek mert csakis a szakszerviz képes belenyúlni.
Komment